8 Mart 2017

Boğaz Turu - İstanbul/Turkey

Boğaz Turu
İstanbul/Turkey


2011 yılında eşimin çalıştığı şirket organizasyon düzenledi: Boğaz turu. Genelde her yıl çeşitli organizasyonlar düzenliyor personeli için. Benim bildiğim çok az sayıda böyle şirketler var.

Şirketin yetkilileri çok güzel bir şekilde bizi Kabataş iskelesinde karşıladılar. Tüm personel toplanınca tekneye bindik, bütün gece güzel vakit geçirdik.

Anlatacak pek fazla şeyim yok, çünkü tanıdığım 2-3 kişi vardı. Diğerleri hepsi eşimin iş arkadaşları ve eşleriydi. Herkes eğlenirken, ben daha çok oturdum. Topuklu ayakkabılarım ayaklarımı acıtmıştı ve teknenin sallamalarıyla yere yığılıp düşerim korkusu vardı. Buna rağmen birkaç güzel kare yakalaya bildim. 


Güneş batarken manzara inanılmaz. Anlatmaya kelimeler yetmez. Yaşanmalı…


Daha önce Vapur’a ve Deniz Otobüsü’ne binmiştim. Yeni İstanbul’a geldiğim yıllarda Heybeli Ada’da kalmıştım 3 ay kadar. Uzun zaman olmuştu bir deniz vasıtasına binmeyeli. Serin olduğunu biliyordum. Açık havada esiyor. İnce bir hırka almıştım. Buna rağmen yine de üşüdüm. Boğaz turu yapmak isteyenlere yanına mutlaka üşümeyecekleri bir hırka, sweatshirt gibi bir şeyler alsınlar. 


Anadolu Hisarını daha önce hiç bu kadar yakından görmemiştim.



Fotoğraf makinem profesyonel bir makine değil. Canon markalı bir makine. Gece çekimi fotoğraflar buna rağmen pek fena sayılmazlar. Profesyonel makinem olsaydı muhtemelen daha başarılı fotoğraflar çıkardı. 


Bence insan az parayla da güzel anı biriktirir. Biraz kendimce araştırma yaptım. Tekne turuyla boğazı gezmek isteyenler için fiyatlar 10-15-20-25 Lira arası değişmektedir. Bindiğiniz iskele ve tur’un kısa veya uzun olmasına bağlı.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

My Trip Stories Copyright © Design by nesrin013 Blogger Template